Scenariusze zajęć

Schemat scenariusza zajęć:

Przegląd dobrych praktyk „RAZEM CIEKAWIEJ”
Scenariusz lekcji/zajęć
Autor/Autorzy:
Planowany termin przeprowadzenia lekcji/zajęć:
Miejsce przeprowadzenia lekcji/zajęć:
Temat lekcji/zajęć:
Przedmiot:
Etap edukacyjny/ podstawa programowa:
Kompetencje kluczowe, które są kształcone:

Priorytety edukacyjne:

Czas trwania (np. 1 godz. lekcyjna, cykl 3 godz. lekcyjnych):
Cele lekcji (sformułowane operacyjnie):

Po lekcji uczeń powinien:
-          ………………………….
-          …………………………
-          ………………………….

Metody i techniki (należy wymienić):
Środki dydaktyczne ( niezbędny sprzęt, materiały piśmiennicze itp.):

Opis realizacji lekcji (szczegółowy opis w punktach przebiegu zajęć):

  1. Zapis w drugiej osobie trybu rozkazującego …np. Przedstaw cele lekcji ….poproś o przeczytanie tekstu ….podziel uczniów na mniejsze zespoły ….itp.
  2. …………………………………
  3. ………………………………….
Bibliografia:
Załączniki/ Wykaz materiałów pomocniczych:
-          Materiał pomocniczy nr 1 - Karty pracy
-          ………………………………………..


Podpisy autorów scenariusza


Warszawa, …………..