Przegląd dobrych
praktyk „RAZEM CIEKAWIEJ”
Scenariusz lekcji/zajęć
Autor/Autorzy:
Planowany termin przeprowadzenia
lekcji/zajęć:
Miejsce przeprowadzenia
lekcji/zajęć:
Temat lekcji/zajęć:
Przedmiot:
Etap edukacyjny/ podstawa
programowa:
Kompetencje kluczowe, które są
kształcone:
Priorytety edukacyjne:
Czas trwania (np. 1 godz.
lekcyjna, cykl 3 godz. lekcyjnych):
Cele lekcji (sformułowane
operacyjnie):
Po lekcji uczeń powinien:
-
………………………….
-
…………………………
-
………………………….
Metody i techniki (należy wymienić):
Środki dydaktyczne ( niezbędny sprzęt, materiały piśmiennicze
itp.):
Opis realizacji lekcji (szczegółowy opis w punktach przebiegu zajęć):
- Zapis
w drugiej osobie trybu rozkazującego …np. Przedstaw cele lekcji ….poproś o
przeczytanie tekstu ….podziel uczniów na mniejsze zespoły ….itp.
- …………………………………
- ………………………………….
Bibliografia:
Załączniki/ Wykaz materiałów pomocniczych:
-
Materiał pomocniczy nr 1 - Karty pracy
-
………………………………………..
Podpisy autorów scenariusza
Warszawa, …………..